Howest
Howest
 

DocSpace at Howest  >
5. IndustriĆ«le Wetenschappen en Technologie >
5.g Industrieel Ontwerpen >
IO 2008 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10046/496

Title: A(d)round: redesign van een reclamezuil
Authors: Verplanken, Tim
Issue Date: 2008
Publisher: Hogeschool West-Vlaanderen
Abstract: Een reclamezuil voor de deur is voor een bedrijf vaak een belangrijke vorm van reclame en een aanduiding van waar men gevestigd is. Het is dan ook van belang dat deze de corporate identity weergeeft van het bedrijf in kwestie. Speciaal op maat gemaakte zuilen die dit weerspiegeld kosten in regel veel geld en niet elk bedrijf heeft een uitgebreid budget daarvoor. A(d)round is een mooie oplossing voor deze bedrijven die toch willen opvallen langs de baan. Deze zuil is goed zichtbaar doordat ze van kop tot teen verlicht is. Er kan gelijk welk logo en/of tekst over de gehele zuil aangebracht worden en ze is uitvoerbaar in gelijk welke grootte.
URI: http://hdl.handle.net/10046/496
Appears in Collections:IO 2008

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Verplanken_Tim_thesis.pdf19947KbAdobe PDFView/Open

All items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2006 MIT and Hewlett-Packard - Feedback